Algemene voorwaarden

ALGEMENE VOORWAARDEN

TOEPASSELIJKHEID

De algemene voorwaarden zijn van toepassing op de webwinkel van Vakmensen genaamd VakFietsen en dekken alle verkoop-, leverings- en betalingshandelingen aan onze consumenten en/of rechtspersonen via de website www.123vakfietsen.nl Door een bestelling te plaatsen, ga je uitdrukkelijk akkoord met deze voorwaarden.

Wij behouden het recht om de algemene voorwaarden te wijzigen dan wel aan te vullen, op voorwaarde dat de wijzigingen op onze website gepubliceerd worden. Op de website 123vakfietsen.nl en deze algemene voorwaarden is het Nederlands recht van toepassing.

OVEREENKOMST & VOORBEHOUD

Een overeenkomst komt tot stand nadat je van www.123vakfietsen.nl per e-mail een bevestiging van jouw bestelling hebt ontvangen. Het staat VakFietsen vrij om online bestellingen zonder opgaaf van reden te weigeren. De artikelen blijven eigendom van VakFietsen tot het volledige factuurbedrag door jou is voldaan.

Wij doen ons best om onze website zo up-to-date mogelijk te houden. Het kan voorkomen dat een besteld product helaas niet meer op voorraad blijkt te zijn. Je krijgt dan zo snel mogelijk bericht van ons. Het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort op jouw rekening.

PRIJZEN & LEVERING

De prijzen die op de site staan vermeld zijn inclusief het wettelijk verplichte BTW-tarief (9%). Bestellingen worden niet verzonden maar kunnen alleen worden afgehaald.

Je kan ons niet houden aan prijsvermeldingen die duidelijk onjuist zijn, bijvoorbeeld als gevolg van invoer- of drukfouten. Aan onjuiste prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Indien er sprake is van een aanbieding staat dit uitdrukkelijk op de website vermeld. Een aanbieding geldt altijd zolang de voorraad strekt. VakFietsen heeft het recht om de prijzen ten alle tijden aan te passen. Met een prijswijziging komen er geen veranderingen voor al geplaatste en betaalde orders. Deze zullen afgehandeld worden voor de afgesproken prijs.

Ja kan jouw bestelling de volgende dag afhalen bij Vakmensen aan de Curieweg 16, Zwolle. Dit kan tot 16.00 uur. Mocht het voorkomen dat wij van dit levertermijn afwijken, dan nemen wij binnen 24 uur contact op. Ook is het mogelijk om in de winkelwagen bij notities aan te geven als je een ander gewenste afleverdatum wilt. Wij zijn in het weekend gesloten. Bij een bestelling gedaan in het weekend kunnen wij op z’n vroegst op maandag mee aan de slag. U wordt geïnformeerd over de levering.

OVERMACHT

Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet nakomen van de overeenkomst indien dit te wijten is aan overmacht. Onder overmacht verstaan wij onvoorziene omstandigheden zoals o.a. brand, bedrijfsstoringen, overheidsbepalingen (bijv. importbeperkingen) en logistieke problemen, waardoor wij niet in staat zijn onze verplichtingen na te komen. Eventuele betalingen worden in dat geval teruggeboekt. Indien deze situatie ons inziens van tijdelijke aard is, hebben wij het recht de uitvoering van de overeenkomst uit te stellen tot deze situatie zich niet meer voordoet en wij alsnog kunnen leveren. Wij zijn in geval van overmacht nooit verplicht om enige schadevergoeding te betalen.

BETALEN

De betaling kan worden gedaan op één van de wijzen zoals aangegeven tijdens het bestelproces. Na het plaatsen van een bestelling ontvang je direct bericht per e-mail met vermelding van het totaalbedrag van jouw bestelling en bestelnummer.

De betaling dient altijd volledig te worden voldaan met één van de volgende betalingsmogelijkheden:

• Betaling bij afhalen.

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een product desondanks niet aan jouw verwachtingen voldoen, stuur dan binnen 1 maand na ontvangst van de bestelling of na de reparatie een e-mail naar info@123vakmensen.nl. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met jou oplossen. Je krijgt een maand garantie op het frame en een maand garantie op gerepareerde onderdelen. Een aangekochte fiets kan niet worden geruild.

WET BESCHERMING PERSOONSGEGEVENS

Vakfietsen gaat vertrouwelijk met jouw persoonsgegevens om. Deze privacygevoelige informatie wordt niet doorgegeven aan derden, deze wordt enkel en alleen voor bestellingen die jezelf plaatst gebruikt. Volgens de Wet bescherming Persoonsgegevens bent je te allen tijde gerechtigd jouw persoonlijke gegevens te laten wijzigingen of rectificeren.

VRAGEN EN OPMERKINGEN

Mocht je na het lezen van deze algemene voorwaarden vragen en/of opmerkingen hebben, neem dan contact op per e-mail info@123vakmensen.nl.

CONTACTGEGEVENS

Vakmensen

Curieweg 16

8013 RA ZWOLLE